Re: Co trace przenoszac domene NASK da "partnera" NASK?

Autor: pix (pix505_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 12:04:12 MET DST

> Nie wierze ze nie spotkales sie / nie slyszales z poleceniem zaplaty -
zgody do
> regularnego obciazania wlasnego rachunku tytulem np. abonamentu za
komorke, czy
> innych - przeciez tutaj tez teoretycznie operator moglby Cie wycyckac do
dna, a
> jakos nie slyszy sie o tego typu akcjach :)

No nie wierzę że nie zaciekawiłeś się nigdy szczegółami tej usługi
bankowej, zwłaszcza w aspekcie bezpieczeństwa dla klienta.
Na wszelki wypadek przytoczę jednak mały cytacik z pierwszego
lepszego banku (tutaj akurat WBK):
"Korzyści dla klienta:
(..)
- bezpieczeństwo - dłużnik ma możliwość odwołania (w przepisowym
terminie 30 dni kalendarzowych) już dokonanego w ciężar jego
rachunku polecenia zapłaty. "

Czy teraz juz wiesz dlaczego nie słyszy się o przekrętach
związanych z PZ i nikt nie może Cię "wycyckać do dna"? :-)

> pozdr.
wzjm., Pix