Było: Hakiery / Jest: koniec Usenetu

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_spam-remove.gnu.org)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 12:48:01 MET DST

> Wbrew pozorom, jak każdy troll, sprawiasz zupełnie
> odmienne wrażenie.

Najsławniejszym trollem w historii był Galileusz. Za cholerę
nie chciał uwierzyć, że Słońce się kręci wokół Matki Ziemi.

Razi mnie nazywanie trollem każdego, kto nie ulega
argumentacji dominującej liczby dyskutantów, którzy sądzą,
że jak stanowią większość, to mają od razu rację.

Chciałbym zauważyć, że obecna dyskusja na większości Usenetu
jest chora, większość listów zajmuje się odsyłaniem do FAQ,
archiwum, NTG, etc. Zamiast pomagać ludziom, którzy chcą
zwyczajnie rozszerzyć swoją wiedzę, zalewa się Internet
swoimi negatywnymi emocjami.

Jestem za likwidacją Usenetu w obecnej formie jako
przeżytku, zamiast tego wysyłać co tydzień FAQ i niech
dzieciaki nie podskakują. Wszystko już zostało powiedziane.

Sam z Usenetu przestałem korzystać kilka lat temu, wybieram
zamknięte listy pocztowe, na które piszą tylko ich
subskrybenci.

Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/ | company: http://a-k-f.com
jabber:  ser_at_jabber.org          | mobile:  +48  502  660860