Re: newsy, klasa zdresowa itd

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 12:54:34 MET DST

Osoba podpisana jako Mateusz(Amkacz) <mail_at_w.sygnaturce> w artykule
<news:c504oc$c9q$1_at_korweta.task.gda.pl> pisze:

> Obywatel Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl> naskrobał:

> W odp na post PM już wypiłem czarę goryczy, klęknąłem i łyknąłem
> paniczowi dumla przyznając się do błędu.

To teraz przyjrzyj się swojej wiadomości i zobacz, jak kaszanisz cytaty.

> No need to do that - this is my life's motto.
> You just need to imagine, that even the best can fail...

Czytasz, piszesz, ale ze zrozumieniem znacznie gorzej. Czujesz się pewnie na
grupach dyskusyjnych, prawda?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
                   *** MUSK TFUi WRUK ***