Re: newsy, klasa zdresowa itd

Autor: gophi_at_studio.tpi.pl
Data: Tue 06 Apr 2004 - 20:09:01 MET DST

"Mateusz\(Amkacz\)" <mail_at_w.sygnaturce> wrote:

> czujesz sie pewnie na grupach dyskusyjnych prawda?

Na twoim miejscu, zamiast dogadywać osobie, której powinieneś mówić
per Pan, znalazłbym w sieci i przeczytał ze zrozumieniem jakiś tekst
na temat ataków SQL Injection, przemyślał go a następnie odpowiednio
zmodyfikował swoją stronę, bo ja jestem na tyle miły, że zwracam ci
uwagę na karygodnie napisany skrypt, ale ktoś inny mógłby nie być
i zupełnie przypadkiem wykasować ci co nieco.

Jestem nawet na tyle miły, że wyszukałem ci odpowiedni dokument:
http://www.nextgenss.com/papers/advanced_sql_injection.pdf

Radzę poprawić skrypt, zanim przeczyta to ktoś, kto nie jest miły.

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * Heyah, POP & Simplus User * SP5250730
GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi_at_linux.net.pl * gophi_at_gadu-gadu.pl