Re: Transparent proxy na łączach międzyna

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 12:43:20 MET DST

Rafał Jankowski wrote:

> Pewny jestem tylko swojej żony, ale przeglądając pobieżnie archiwum google:
> http://groups.google.pl/groups?q=footprint+%22url+could+not+be+retrieved%22&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=275aa1af.0303120852.8533729%40posting.google.com&rnum=1
>
> http://groups.google.pl/groups?q=footprint+%22url+could+not+be+retrieved%22&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=BC183BE4.1BB6%25neo335%40cox.net&rnum=2
>
> doszedłem do wniosku, że chyba coś jest na rzeczy.

przesledz moze netstatem gdzie kieruja sie zapytania http.
jesli to maszyna na windows, mozesz skorzystac z takiego narzedzia
co sie nazywa active ports, i popatrzec gdzie sie probuje laczyc
IE. ewentualnie mozesz rowniez kapke posniffowac.

hmm, chociaz nie wiem czy nie daruj sobie, to chyba tkwi
wyzej, czyli wracajac niejako do sedna sprawy.

wydaje sie ze to ma cos wspolnego z Cable&Wireless.

http://headers.bragger.net/info/footprint.html
http://www.cw.com/about_us/company_profile/regional/1_7_35_7a.html

czy Twoj provider bierze zagranice z C&W?

--
ta pani przyszla z tym dyskiem i z nim wychodzi.