Re: Transparent proxy na łączach międzyna

Autor: Rafał Jankowski (rafj_at_doraco.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 12:25:36 MET DST

radi wrote:

> 2) jestes pewien ze nic wbrew Twojej woli nie moglo gdzies
> przekierowywac okreslonych zapytan? tak sobie gdybajac,
> jakis trojan albo inna 'zaloga pokladowa' ktora np. dodatkowo
> w blizej nieokreslonym celu podklada sobie sciagane pliki.

Pewny jestem tylko swojej żony, ale przeglądając pobieżnie archiwum google:
http://groups.google.pl/groups?q=footprint+%22url+could+not+be+retrieved%22&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=275aa1af.0303120852.8533729%40posting.google.com&rnum=1
http://groups.google.pl/groups?q=footprint+%22url+could+not+be+retrieved%22&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=BC183BE4.1BB6%25neo335%40cox.net&rnum=2
doszedłem do wniosku, że chyba coś jest na rzeczy.