Re: Hakiery

Autor: Jan Srzednicki (w_at_nospam.invalid)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 22:26:02 MET DST

On 2004-04-06, Przemyslaw Frasunek <venglin_at_pisz.na.niusy> wrote:

> Skontaktuj sie z administratorami sieci, w ktorych sa DDoS zombie,
> ustalcie kto koordynuje ataki, kontakt z CERTem i kolejna udana akcja
> policji. Mowie serio.

Ja się kontaktowałem. Na paręnaście abuse@, które zgłosiłem, z logami i
wszystkim, dostałem dwie odpowiedzi. Jedna od dość lamowatej sieci
kablowej, z wpisanymi w RIPE adresami z @wp.pl ;), nawet byli gotowi do
współpracy, ale następny atak z ich sieci się nie pojawił. Druga
odpowiedź była znowu z kablówki, ale poza "Prosimy o cierpliwość,
dochodzimy, kto to zrobił" nic więcej nie otrzymałem.

Oczywiście, TPSA, Netia, TK Telekom radośnie milczą.

A sprawcę znam, tylko jakichkolwiek twardych dowodów brak.

Czy coś przeoczyłem w procedurze?

--
 -- Jan Srzednicki --=-- wrzask --=-- Winfried --