Re: cancele cudzych postów

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_hell.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 14:07:13 MET DST

Pawel Dunczewski <pdu-AntySpam-ncz_at_hell.org.-antyspam-.pl> wrote:

> 0. cancelbot nie był dziki, tylko troche wsciekly.

Był. Nikt nie zezwolił Ci na kasowanie wypowiedzi. Ani żaden administrator,
ani właściciel hierarchii, ani autor artykułów.

> 1. docelowo ma być używany w alt.pl.*

To sobie go tam testuj.
Tak z ciekawości - na jakich grupach, z jakim Path? Cobym mógł odpowiednio
szybko wyfiltrować.

> 2. właśnie, wydawało mi się, że od tego jest pl.test

Źle Ci się wydawało.

> 3. już nie będę

Too late.

> 4. przeprosiłem, ale Strony widzę nadal pałają żądzą zemsty

I w ramach zadośćuczynienia wykasowałeś co poniżej?

> 5. wycancelowałem całą rozmowę [tj moje posty], ale to też w ramach ćwiczeń.
> jeśli to komuś ulży, mogę np odtworzyć i opublikować np na www.

[...]

> 6. aby zeszło to Stronom z wątroby, proponuję np spiętnować mnie na
> pl.pręgierz, nie będę cancelował. :P

Po co? Od tego jest abuse. A konkretniej chyba admin ducha (skoro nie jesteś
świadom tego co robisz - nie zasłużyłeś na dostęp do Usenetu).

FUT warning

--
Przemysław Maciuszko