Re: cancele cudzych postów

Autor: Pawel Dunczewski (pdu-AntySpam-ncz_at_hell.org.-AntySpam-.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 13:50:12 MET DST

W wiadomości <406e9f8d_at_news.home.net.pl>
Lukasz Kozicki pisze:

> OIMW "dzikie" cancelboty są w pl* zakazane. A "legalny" cancelbot nie
> byłby sprawdzany na cudzych postingach ani w grupach publicznych.
>
> X-post i FUT na polip.

och gee... sławny się robię. :>

0. cancelbot nie był dziki, tylko troche wsciekly.
1. docelowo ma być używany w alt.pl.*
2. właśnie, wydawało mi się, że od tego jest pl.test
3. już nie będę
4. przeprosiłem, ale Strony widzę nadal pałają żądzą zemsty
5. wycancelowałem całą rozmowę [tj moje posty], ale to też w ramach ćwiczeń.
   jeśli to komuś ulży, mogę np odtworzyć i opublikować np na www.
6. aby zeszło to Stronom z wątroby, proponuję np spiętnować mnie na
   pl.pręgierz, nie będę cancelował. :P

--
- Paweł Duńczewski * http://pd.un.cz * (+48 22) 5547715 * (+48) 693342694 -