Re: Hakiery

Autor: Robert Święcki (coirs_at_coi.pw.edu.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 15:22:39 MET DST

Piotr C. napisał w <c4jfb6$1qt$1_at_topaz.icpnet.pl>:

> Od kilku lat nie korzystam z IRC-a, czyżby pojawiło się jakieś
> rozszerzenie protokołu o którym nie wiem, a pozwala uploadować i
> uruchamiać programy bez wiedzy i zgody drugiej strony?

W tekście jest nieścisłość, zarażanie odbywa się głównie przez pocztę,
p2p, www z bugami w IE, pocztę + OE, udostępniane warezy, cracki. IRC
służy jedynie jako kanał kontroli nad trojanami, chociaż czasami przy
wejściu na kanał ktoś próbuje Ci przesłać fajny plik z wygaszaczem.

--
        Pozdrowienia, Robert!
NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's