Re: Hakiery

Autor: Kamil Raczynski (raczek_at_raczek.yupe.net)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 12:37:43 MET DST

"Piotr C." <piotr_at_bezspamu.mabanana.com> nakibordził(a):

>Od kilku lat nie korzystam z IRC-a, czyżby pojawiło się jakieś rozszerzenie
>protokołu o którym nie wiem, a pozwala uploadować i uruchamiać programy bez
>wiedzy i zgody drugiej strony?

"<masatachaka> czesc najnowszy mirc do sciagniecia za free!!!
http:/jakis.adres.com/mirc.exe"

Wyślij to do n użytkowników IRCa i sam zobaczysz ilu będzie chciało ściągnąć
i zainstalować "mIRCa za free". :o(

User jest w stanie wiele zrobić żeby zawirusować swój komputer (vide
ostatnie wormy, gdzie trzeba rozpakować, wpisać hasło i jeszcze uruchomić. A
mimo to rozsyłają się aż miło)

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <raczek_at_raczek.yupe.net>