Re: Co trace przenoszac domene NASK da "partnera" NASK?

Autor: wer (piotr.karkucinski_at_domeny.wytnij.to.org)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 14:58:02 MET DST

sfires wrote:
> pix wrote:
> ----snip----

> Twoj przedmowca ma racje, pelnomocnictow ktorego udzielasz
> w banku, jest Twoim oswaidczeniem woli, umocowujacym odpowiednia
> osobe do _KORZYSTANIA_ z Twojego konta, natomiast w przytoczonej
> umowie mowa jest o _REPREZENTOWANIU_ Ciebie w kontaktach z NASK'iem

> i Twe przypuszczenie bedzie bledne, oni sobie poprostu zastrzegaja
> wylacznosc na obslube tej domeny, prawdopodobnie mieli klientow
> ktorzy naspierw im placili za rejestracje, a potem robili cos za
> ich pecami i clopcy mieli maly bajzel z tego powodu ;)

Pelnomocnictwa i obsluga domen przez partnerow wynika z nowego systemu
obslugi domen w NASK. Nask podpisuje z partnerami odpowiednia umowe.
Zarzadzanie domenami odbywa sie przez specjalny protokol.

Przeniesienie obslugi do partnera NASK oznacza nie tylko nizsze ceny,
ale takze wygodniejsza obsluge zlecen. Wszystko odbywa sie znacznie
szybciej.

Wszystkie zlecenia wydaje wlasciciel domeny, partner NASK-u tylko
realizuje to zlecenie w NASK. Obecnie NASK rezygnuje ze sprzedazy
detalicznej i przechodzi na obsluge hurtowa. Partner jest tylko
interface miedzy klientem, a NASK. Nie decyduje samodzielnie o domenie.
Klient w kazdej chwili moze przeniesc obsluge domeny do innego partneta
albo do NASK-u.

Jak na razie glos zabieraly osoby, ktore bardzo mala wiedza o tym.

Piotr Karkucinski
www.domeny.org