Re: Co trace przenoszac domene NASK da "partnera" NASK?

Autor: sfires (sfires_at_sfires.net)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 01:07:30 MET DST

pix wrote:
----snip----

> Może masz rację , a może nie - na razie trudno mi
> coś powiedzieć.
> Tym niemniej jeśli np. udzielam komuś pełnomocnictwa
> dla mojego konta w banku to ów umocowany może sobie
> spokojnie iść do okienka i wypłacić pieniądze.
> Nie spotkałem jeszcze nikogo kto takie pełnomocnictwa
> wydawałby na lewo i prawo przypadkowym osobom ;-)

Twoj przedmowca ma racje, pelnomocnictow ktorego udzielasz
w banku, jest Twoim oswaidczeniem woli, umocowujacym odpowiednia
osobe do _KORZYSTANIA_ z Twojego konta, natomiast w przytoczonej
umowie mowa jest o _REPREZENTOWANIU_ Ciebie w kontaktach z NASK'iem

> O potrzebie dodatkowej autoryzacji autor wątku nic nie
> wspominał. Mogę się mylić ale osobiście skłaniałbym się
> do przypuszczenia, że niczego takiego tam po prostu nie ma.

i Twe przypuszczenie bedzie bledne, oni sobie poprostu zastrzegaja
wylacznosc na obslube tej domeny, prawdopodobnie mieli klientow
ktorzy naspierw im placili za rejestracje, a potem robili cos za
ich pecami i clopcy mieli maly bajzel z tego powodu ;)

pzdr

--
Maciej 'sfires' Swiderski
SysAdm | SecOff  | DS14145-RIPE        | DS11-6BONE