Re: ADSL netia !! :D

Autor: gtk_at_adm
Data: Wed 31 Mar 2004 - 16:58:58 MET DST

Dnia śro, 31 mar 2004 o 15:36 GMT, uzytkownik mlopaci napisał(a):

> Stawiam dobrą flaszkę jeśli pokażesz mi ofertę na duże łącze do TPnetu
> poniżej 1800zł za 1Mb/s.

Nie pokaze bo nie jestem takim klientem, mysle ze nikt takiej oferty Ci
nie pokaze bo jest ona objeta tajemnica handlowa.

> Niestety w tych raportach nikt nie pisze ile %ruchu ma do TPSA, a ile
> %kosztów łączy stanowi ruch do TPNET.

Nie to mialem na mysli, zobacz koszty, policz mniej wiecej ile moze
kosztowac lacze a ile zostaje na pozostale koszty dzialalnosci portalu.

> Ale te koszty powodują, że w PL nie opłaca się robić usług
> szerokopasmowych. Nasze portale są pod tym względem wyjątkowo ubogie, a
> biorąc pod uwagę ich partnetów (Onet/ITI, Interia/RMF) mogą mieć dużo
> multimedialnej treści.

Zauwaz ze tresci multimedialne sa w wiekszosci platne, moze nie ma ich tak
duzo bo popyt na nie jest za maly? Z reklam nie ma wystarczajacych
wplywow, dodatkowe platne uslugi nie ciesza sie olbrzymim
zainteresowanie, przede wszystkim dlatego, ze spoleczenstwo jest biedne.

> Streaming radiowy polskich stacji jest realizowany z Pragi Czeskiej.
> Pracę mają Czesi, pieniądze z TPSA wypływają do Opentransitu (France
> Telekom), a z radiów pieniądze płyną do Czechów.

Nie przesadzajmy, ile jest tych stacji radiowych? ile ludzi z tego moze
zyc?

> Yahoo właśnie szykuje się do wejścia na rynki Europy wschodniej zaczyna
> od Rosji, następna jest Polska. Google jest takim samym uczestnikiem
> polskiego rynku rekalamowego jak Onet i Interia, ale dzięki TPSA może
> sprzedawać reklamy taniej.

Reklamy na polskim rynku nie beda dlugo(moze nigdy) glownym dochodem
portali. A Czy yahoo wchodzac na rynki naszej czesci Europy serwery
przeniesie do nas? Google nie przenioslo.

--
 Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |