Re: Co trace przenoszac domene NASK da "partnera" NASK?

Autor: pix (pix505_at_wp.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 13:56:09 MET DST

> Nie wiem jak wygląda sprawa w tym konkretnym przypadku, ale zazwyczaj
> pełnomocnictwo polega na REPREZENTOWANIU udzielającego pełnomocnictwa, a
nie
> na podejmowaniu dowolnych czynności według widzimisię umocowanego.

Może masz rację , a może nie - na razie trudno mi
coś powiedzieć.
Tym niemniej jeśli np. udzielam komuś pełnomocnictwa
dla mojego konta w banku to ów umocowany może sobie
spokojnie iść do okienka i wypłacić pieniądze.
Nie spotkałem jeszcze nikogo kto takie pełnomocnictwa
wydawałby na lewo i prawo przypadkowym osobom ;-)

> Czyli -
> brak autoryzacji udzielającego pełnomocnictwa dla danej czynności
oznacza,
> że została ona dokonana bezprawnie.

O potrzebie dodatkowej autoryzacji autor wątku nic nie
wspominał. Mogę się mylić ale osobiście skłaniałbym się
do przypuszczenia, że niczego takiego tam po prostu nie ma.

Pix