Re: Routing tpsa

Autor: Woyteck (marsmanEAT-HAM_at_pocza.onetNO-SPAM.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 00:18:40 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
<marsmanEAT-HAM_at_pocza.onetNO-SPAM.pl> wrote:

> A po co?

> Z tym, że pakiety dochodzą do celu w 100%? No trzeba się jakoś nauczyć z
> tym żyć... Choć co to za życie.

Moze i dochodza do celu w 100% lecz nie mozna ani pobrac poczty z predkoscia
wieksza jak 2-3KB/s ani przegladac stron mimo ze z jednej strony
tpsa DSL 512 a z drugiej netia DSL 2mbit i jeden i drugi zajete max w 30%...

> Zastanów się, do czego służy ruter. Wiele ruterów takie zadania jak
> generowanie odpowiedzi icmp ma na najniższym priorytecie i dodatkowo
> limity na ilości takich odpowiedzi w czasie.
> Ruter służy do rutowania, a nie do generowania odpowiedzi na pingi.

Jesli chodzi o routery tpsa to smiem sie nie zgodzic.
W slynnej sprawie blokowania pol34-tpsa, to wlasnie pakiety
icmp mialy najwyzszy priorytet coby sie zaden zwykly user nie poznal.

> Poza tym czy to jest problem polskiego internetu? eh...

Moze i masz dosc rozmow o tpsa, ale ja uwazam ze tpsa jest
mimo wszystko (głównym) problemem polskiego internetu.

pozdr.

--
Woyteck
I eat SPAM for breakfast!