Re: nowe nazwy domen

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 23:49:16 MET DST

> http://www.theinquirer.net/?article=14885
>

> Wiem, ze zaraz powiecie ze to nie ma wiazku z polskim internetem :(
> ale chyba jednak troche ma, bo moze uporzadkuje sie troche polskiego
> neta tzn: moze strony z pornografia beda musialy miec domeny xxx a
> nie po wpisaniu w wyszukiwarke slowa czerwony kapturek czy inny
> pokemon otwiera sie strona z golymi tylkami.

raczej watpie ... skoro teraz juz kazdy moze sobie kupic domene *.edu ze o
*.com nie wspomne to nie wydaje mi sie zeby na strazy przyznawania nowych
domen siedzial jakis straznik teksasu (tak jak to kiedys bylo w nasku -
zreszta slusznie) i przyznawal w/g faktycznego zastosowania.
Idea dobra, ale nie przy tej skali komercjalizacji a juz napewno nie w
hAmeryce

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec