Re: Telenet - gorzej od tpsa

Autor: rg (rg_at_ll.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 18:23:31 MET

> Jak już było w tym wątku, nie w każdej spółce TeleNetu jest tak źle. Ja
> na zwykłym modemie 56 kb (Telefony Brzeskie) mam:

Ja pisze o szczecinskim telenecie.
Znajomi w firmie maja to g****. Umowa jest tak
zrobiona ze nie ma mozliwosci zerwac jej bez ponoszenia
kosztow. Bo do ich routera jest wszystko ok.
Obecnie zamiast 512 kbps jest 30 kbps
i pongi od 300 do nieskonczonosci i bez znaczenia jest to
czy to sciec tpnetu czy pol34 czy jakas inna.
Wszystko zaczyna sie na styku z futuro a to ich jedyne wyjscie w swiat.
Zalamka totalna, 3 miesiace dzwonienia do ich BOKu i nic
tylko obietnice ze bedzie lepiej. Dodam ze oplata za to lacze wynosi 195 zl
wiec zdecydowanie polecam NEO jesli ktos nie ma innego wyboru.

--
Robert Grzelak
http://grzelak.net