Re: Zwolnienie z VAT dla ludzi, a dla szkół 0%

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 11:13:29 MET

On Thu, 18 Mar 2004 01:08:01 +0100 I had a dream that Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org> wrote:
> a jezeli pizza tez na fakture i w koszty reprezentacji? albo do
> zjedzenia w przerwie? ;)

Ale trollujecie. Zaraz zaczniecie pewnie rozgraniczać, że telefon do
żony w sprawie, że pies się zesrał na wycieraczkę sąsiadów, jest
prywatny, a telefon do żony z informacją, że wróci się z pracy później,
jest służbowy tak?
A jak się te dwie informacje przekaże w jednej rozmowie, to co wtedy? :)

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres