QoS RSVP

Autor: everyman (suny79_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 23:03:38 MET

Hej,
nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale zaryzykuje,
moze znajdzie sie ktos kto sie orientuje w temacie i mi pomoze.
Interesuje mnie kwestia rezerwacji zasobow w sieci dostepowej przy pomocy
protokolu RSVP. Oczywiscie abstrahujac od linuxa. Czy orientujecie sie czy
mozna takie zasoby zarezerwowac tylko w relacji end-to-edge, tzn od mojego
kompa (rutera) do dostawcy usług (lub sieci szkieletowej), a nie do innego
komputera w sieci. Chodzi mi o rezerwacje zasobow tylko w sieci dostepowej,
a co sie dzieje dalej to mnie nie interesuje. Czy umozliwia to protokol
RSVP?

Pozdr.
Wlodek.

 "Learning is serious business.