Re: Zwolnienie z VAT dla ludzi, a dla szkół 0%

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 20:46:59 MET

On Thu, 11 Mar 2004 19:07:29 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
<Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO> wrote:

>Ja rozumiem, że ci, co zasiadają w ławach sejmowych nie wykazują się
Grzesku!
Ludzie coniektorzy uwazaja, ze "zwolnienie z vatu" = "0% vatu"
Do nich nie mozna przemowic ze to nie jest to samo.
Widzialem na N forach przemadrzania jakie to dobrodziejstwo ze
parlament chce zwolnic "polskich end-userow" z vatu a tu taka wstretna
unia chce go nalozyc.

Dziennikarze niestety nie wykazuja sie intelektem i powtarzaja co
niesie wiatr. Wczoraj w TV widzialem jak jeden polityk mowil ze ma byc
0% a drugi ze "zwolnone".

>W dodatku UE nam grozi, bo pojawia się spora groźba, że masa ISP
>w Europie ma sygnał z USA sprzedawać do Europy przez Polskę
>(tak słyszałem w Zetce, może ktoś więcej napisze na ten temat?).
>Jak to przejdzie, to cała Polska beknie (pewnie finansowo) za te
>bzdury, co (p)osły uchwaliły.
Unia tylko stabilizuje wszystko. Chce by wszedzie bylo tak samo. Co tu
poradzic ze nasz kochany kraj ma tak duza stawke podstawowa???

Userzy sie ciesza i trzymaja kciuki, ale ich radosc opadnie jak nawet
wejdzie to zwolnienie z vatu a ceny lacz nie spadna :))

>To, że banda oszustów/matołów zwana parlamentem jest problemem polskiego
>internetu, wiadomo od dawna. Ale teraz nowym problemem stały się polskie
Poczekaj na wybory. Jezeli sondaze sie potwierdza, to zobaczysz
kabaret.
Niestety dopoki beda do sejmu wybierane buraczki to nic nie poradzimy.

--
Wiesiek