Zwolnienie z VAT dla ludzi, a dla szkół 0%

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 20:07:29 MET

Ja rozumiem, że ci, co zasiadają w ławach sejmowych nie wykazują się
inteligencją ani odrobiną myślenia. Ale zastanawia mnie totalne
ignoranctwo i głupota dziennikarzy telewizyjnych. Otóż przed chwilą
w TVP1 jakaś dziennikarzyna powiedziała: "internauci mogą odetchnąć
z ulgą, bo wiele klubów zapowiada głosowanie za zwolnieniem z VAT
dostępu do Internetu w domu" - czyli co z tego wynika? Ci "internauci"
mają "odetchnąć z ulgą", bo im cena internetu pójdzie o 10% w górę? :)

Poza tym chore: spora część użytkowników sieci w domach bierze faktury
VAT na swoją bądź inną firmę, teraz zapłacą oni ok. 20% więcej.
A znów szkoły, które nie są płatnikami VAT, dostały 0% zamiast
zwolnienia, co jest całkowitym absurdem. No ręce opadają.

Ja rozumiem, że w sejmie siedzi banda idiotów. Ale jak to jest możliwe,
że każda stacja telewizyjna i radiowa powtarza te same bzdury i robi
ludziom wodę z mózgu, wmawiając im, że wszystko, czego pragną, to
zwolnienie z VAT, a o tym, że oznacza to podwyżkę ceny, to jakoś nikt
nie mówi... Tzn TVN pewnie zrobi o tym program "Uwaga", ale oczywiście
po fakcie, RMF chorujące na nienawiść do SLD też obarczy winą SLD, ale
po fakcie - no paranoja!

W dodatku UE nam grozi, bo pojawia się spora groźba, że masa ISP
w Europie ma sygnał z USA sprzedawać do Europy przez Polskę
(tak słyszałem w Zetce, może ktoś więcej napisze na ten temat?).
Jak to przejdzie, to cała Polska beknie (pewnie finansowo) za te
bzdury, co (p)osły uchwaliły.

To, że banda oszustów/matołów zwana parlamentem jest problemem polskiego
internetu, wiadomo od dawna. Ale teraz nowym problemem stały się polskie
media i to wszystkie jak jeden mąż, niezależnie od orientacji politycznej,
seksualnej czy jakiejkolwiek innej :(

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres