Re: Czy moj dostawca internetu mnie wykorzystuje? Jak myslicie? Jak

Autor: Mateusz \ (kusznier_at_mplus.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 13:56:57 MET

Użytkownik FiR napisał:

> Witam,
> Nie bede dokladnie pisal skad jestem, jaka to firma, bo to nie o to chodzi!
> Chce sie tylko dowiedziec, czy nie przesadza z oplatami...
> Max transfer 25kb, brak zewn IP, cena 69zl, za podlaczenie zewn IP chca
> dodatkowe 10zl miesiecznie :/ co da 79zl!!!! :( Czy to nie przesada? To jest
> siec prowadzona przez kablowke... Oni mowia w biurze, ze za taki transfer to za
> mala oplata, ze tak nowoczesnej sieci nie ma w polsce... wydaje mi sie, ze to
> bzdury! A jak wy uwazacie? Czy wy macie w swoich sieciach zewn IP? Czy
> [...]
Czlowieku sa sieci w ktorych uzytkownicy sieszyli by sie za takia oferte :)
ja placilem 90 zl miesiecznie - odres ip zewn dostalem po roku ale za
lacze 128/128 na ktorym przez rok byly straty ~70% a jak nie bylo strat
to pingi gdziekolwiek nie byly mniejsze niz 400ms. bierz adresik ip i
nie narzekaj :P
pozdrawiam

--
: Mateusz Slezak   :   www.mplus.pl    :
: M+  Komleksowe Uslugi Informatyczne  :