Czy moj dostawca internetu mnie wykorzystuje? Jak myslicie? Jak

Autor: FiR (firWYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 00:16:33 MET

Witam,
Nie bede dokladnie pisal skad jestem, jaka to firma, bo to nie o to chodzi!
Chce sie tylko dowiedziec, czy nie przesadza z oplatami...
Max transfer 25kb, brak zewn IP, cena 69zl, za podlaczenie zewn IP chca
dodatkowe 10zl miesiecznie :/ co da 79zl!!!! :( Czy to nie przesada? To jest
siec prowadzona przez kablowke... Oni mowia w biurze, ze za taki transfer to za
mala oplata, ze tak nowoczesnej sieci nie ma w polsce... wydaje mi sie, ze to
bzdury! A jak wy uwazacie? Czy wy macie w swoich sieciach zewn IP? Czy
podlaczenie go naprawde tak duzo kosztuje ?
Pozdrawiam,
FiR