Re: DSL tp sa a Tele2 512Mb - poszukiwane praktyczne opinie

Autor: Samotnik (samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 12:13:45 MET

In article <c2hkb4$kpb$1_at_nettle.mcnet.pl>, radi wrote:

> coz, forma w jakiej zadales pytanie mogla wskazywac raczej na
> watpliwosci innego rodzaju ;).

O Internecie dostarczanym przez Tele2 krążą fatalne opinie. Firmę tę IMHO
cechuje pewien chaos i agresywny marketing niekoniecznie poparty stanem
faktycznym a'la MediaMarkt, natomiast na każdym polu ich działalności
pojawia się zaskakująco dużo osób rozczarowanych jakością usług, czy to
telefony, czy Internet... Spisek? No nie wiem.

--
Samotnik
www.zagle.org.pl