Re: DSL tp sa a Tele2 512Mb - poszukiwane praktyczne opinie

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 12:10:28 MET

Wojciech Puchar wrote:

> słyszałem.
>
> ale nie słyszałem (i praktycznie jestem pewien że nie) żeby Tele2 coś
> naprawde gwarantowało.

coz, forma w jakiej zadales pytanie mogla wskazywac raczej na
watpliwosci innego rodzaju ;).

tak czy owak wydaje mi sie ze ze decydujaca o 'teoretycznosci' czy
fakcie istnienia gwarancji jest po prostu kwestia obecnosci podobnego
zobowiazania na jakimkolwiek papierze.
nawiasem mowiac w obecnej ofercie tele2 nie znalazlem asymetrycznego
lacza indywidualnego co zdaje sie sugerowal pierwszy post. ale jesli
autor watku ma lacze 'biznes' to powinien walczyc o jakosc, bo
w tym przypadku jest jakas mowa o gwarancjach przynajmniej na stronie

http://www.tele2.pl/index.php?section=internet_firmy

a w przypadku gdyby to jednak byla tylko 'papierowa gwarancja', no coz..

--
I ROBOT, YOU OBSOLETE.