Re: Kiedy tepsa przestanie ci±æ ruch do pozmana ??

Autor: Tomasz K³oczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 01:19:36 MET

gilder <gilder_at_interia.at.pl> wrote:
> Witam,
> u¿ytkownicy mi siê skar¿± ¿e nie dochodz± do nich maile z O2.pl mam
> ³±cze w TPnecie, zauwa¿y³em w logach serwera pocztowego, ¿e non-stop s±
> TIMEOUT-y. Ping jest ok na poziomie 30 ms. Ale tracert rekin.o2.pl
> pokazuje trase przez telie, sprintlink, ipartners, pozman i to o2.
>
> No wiêc znów siê objawia skutek walki TPnet z Pozmanem.

Kowal zawini³ .. cygana powisili
Dlaczego w takim razie nie mêczysz kogo¶ odpowiedzialnego w TP tylko tutaj
sie wywnêtrzasz ? My¶lisz ¿e ludzie którzy podejmuj± decyzje o tym czy i
gdzie jak± rurê przytkaæ/po³o¿yæ czytaj± polipa ?

kloczek

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*