Kiedy tepsa przestanie ci±æ ruch do poz

Autor: gilder (gilder_at_interia.at.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 15:36:53 MET

Witam,
u¿ytkownicy mi siê skar¿± ¿e nie dochodz± do nich maile z O2.pl mam
³±cze w TPnecie, zauwa¿y³em w logach serwera pocztowego, ¿e non-stop s±
TIMEOUT-y. Ping jest ok na poziomie 30 ms. Ale tracert rekin.o2.pl
pokazuje trase przez telie, sprintlink, ipartners, pozman i to o2.

No wiêc znów siê objawia skutek walki TPnet z Pozmanem.

Poradzi³em sobie z ruchem www, poprzez proxy tpnetu, ale niestety nie
wiem co zrobiæ ¿eby poczta dochodzi³a. Czy jest co¶ takiego jak proxy
dla SMTP ?? Jak sobie z tym poradziæ, bêde wdziêczny.