Cisco FAQ PL

Autor: Łukasz Bromirski (whetever_at_whenever.goes)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 16:39:16 MET

Witam,

Wrzuciłem właśnie pierwszą "publiczną" wersję Cisco FAQ PL na swoją
stronę. FAQ jest ona owocem pracy (na razie) trzech osób - mam
nadzieję, że znajdą się również inni ludzie chętni do współpracy i
podzielenia swoją wiedzą z rzeszą ludzi tego sprzętu używających.

Dokument w trzech formatach (PDF/TXT/HTML) znajduje się pod tym
adresem:

http://lukasz.bromirski.net/docs/projects.html

Będziemy oczywiście wdzięczni za wszelkie konstruktywne sugestie,
opisy rozwiązań problemów z którymi sami się spotkaliście, oraz
ewentualne bezlitosne wytykanie błędów (jeśli takowe ktoś by znalazł).

Do czasu stworzenia listy pocztowej dotyczącej FAQa, wszelkie prośby,
sugestie itp. proszę słać na mój adres z jakimś dopiskiem w temacie.

--
Łukasz Bromirski                             lbromirski:mr0vka,eu,org