Re: problem z dsl512

Autor: venditor (nievenditorlubie_at_gazeta.mielonki.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 11:29:42 MET

> Rok temu miałem DSL512 i miałem podobny problem. Liczyłem na to, że
> problem został rozwiązany przez tepse i producenta modemu (od tamtego
> czasu mam 1M i inne problemy), ale widze, że może być ciagle to samo co
> miałem. Mianowicie modem wieszał się lub przytykał kiedy liczba połaczeń
> na port inny niż 80 przekroczyła pewną magiczną liczbę na sekundę :/
> Oczywiście miało to związek z programami P2P. Dlaczego akurat na 80 ?
> Nie wiem, może dlatego, żeby na infolini twierdzili "jak działają Panu
> strony www, to problem jest po Pana stronie" :/ Ograniczyłem więc
> [...]
Niestety, jak nie ma polaczenia to nic nie dziala, ani poczta ani www
(jak wpisyje adres strony to lapie sie na tym, ze sprawdzam ikonke
polaczenia czy jest aktywna bo jak nie jest no nic sie nie otworzy). Co
do programow p2p to tylko 2 lub 3 osoby z sieci z nich korzystaja reszta
ogranicza sie do stron www i poczty (z tym laczem to jest istny horror).

pozdrawiam venditor