Re: upadłość WP

Autor: Piotr Klaban (makler_at_man.torun.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 13:23:21 MET

In article <c204fq$ops$1_at_absolut.sgh.waw.pl>, Dariusz Jaworski wrote:

> I to jest problem polskiego internetu? :o

Patrzac na udzial w rynku portali, to wp.pl jest duza czescia
polskiego internetu (chociaz od poczatku jakos nie lubilem wp.pl,
same problemy z nimi byly - szczegolnie zle zdanie mam o administratorach
ich super-hiper home-made serwera SMTP - nie mogli oni generalnie
zrozumiec po co jeden list jest adresowany do 100 uzytkownikow [chodzilo
o liste dyskusyjna]).

O upadlosci WP mowi sie od stycznia, a w telewizji pokazuja sie
reklamy ich reklamy. Tez tego nie rozumiem - chca wyprowadzic
jak najwiecej pieniedzy, zeby nic nie dac akcjonariuszom?
Chociaz z drugiej strony syndyk od razu spolki nie zamknie,
nie ma co na to liczyc - on jest od ratorania firmy, o ile sie da,
i od brania wysokiej pensji przez jakies 2 lata.

--
Piotr Klaban