Re: problem.83 ;-)

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 09:08:28 MET

On Fri, 27 Feb 2004 08:57:13 +0100, "Konrad Plich"
<konradpl_at_piotrkow.tpsa.pl> wrote:

>Oczywiście że "daje". Tzn. dla klientów bez AS'a adresów PI itp. chcących
>się przyłączyć po BGP pośrediczymy i załatwiamy to z RIPE. Koło 10ciu ISP w
>Polsce tak dostało swoje PI.
Oczywiscie, takie cos to rozumiem, Inni tez to daja.
Widzialem gdzies w RIPE jak zmieniales rekord takiemu komus.
Jednak sam napisales: "posredniczymy", a to roznica od "dajemy".

Przykladowo jest sobie rekord;
route: 194.204.128.0/18
descr: TPNET
descr: for abuse: abuse_at_tpnet.pl
origin: AS5617

i ktos by chcial ten prefix jako PI. O to mi tutaj chodzilo.
Generalnie RIPE przyznaje PI w polsce.

--
Wiesiek