Re: NETIA ADSL

Autor: mlopaci (mlopaci_at_netscape.net)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 09:00:48 MET

> Tak jak w wielu kablówkach. Nie ma możliwości instalacji internetu bez
> pełnego abonamentu TV.
> Ciekawe, kto od kogo się "uczy"?

Tylko, ze ja płacę TP abonament za ISDN. TP chce, żebym zapłacił jeszcze
dodatkowy abonamet analogowy. Jakosc nie spotkałem kablówki w której
oprócz jednego drogiego pakietu, muszę kupić drugi dodatkowy abonament
telewizyjny, żeby móc kupić interent. Tej sztuki jeszcze kablówki nie
nauczyły się od TP.