Re: NETIA ADSL

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 01:38:21 MET

On Thu, 26 Feb 2004 02:42:02 +0100, "Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl>
wrote:

>Skorzystałem kiedyś. Z NOMu. Ale to jakaś cienka firma była. Podobno nie
>potrafili sobie zapewnić odpowiedniej ilości styków z siecią Telekomunikacji
>Polskiej. A w dodatku narobili jakichś jaj z fakturami i popłynęli. :-/

Taaak... Byli na tyle glupi ze sadzili ze tepsa im bedzie
refakturowala uslugi - po czym zobaczyli gest znanego niemieckiego
tyczkarza... Po pol roku o suchym pysku rura im zmiekla i juz nie byli
Kunta Kinte tylko Tobi...
Kochamy cie telepsie!

--
Darek