Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 19:21:30 MET

Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
kiedy to mathom posłał(a) w świat wiadomość
<c1kqei$d5k$1_at_nemesis.news.tpi.pl>

> Oczywiście, a najlepiej jakby w ogóle branża IT się w Polsce nie rozwijała
Była taki okres, ze rozwijała się tak gwałtownie, że aż pękła. Od tego huku
akcje spadły o 95%.

O czym "branża" zapomniała, a co jest potrzebne, by się rozwijać?

Kto miał żeglować po Morzu Portalowym, wołając radośnie Ahoy i nie licząc z
trwogą kolejnych impulsów telefonicznych?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,