Re: ataki na sieć

Autor: MeE (aa_at_bb.cc)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 19:19:50 MET

> Chętnie gdzieś zgłosiłbym, tylko komu? Nieszczególnie wierzę by w
> tpnecie ktoś się tym przejął. Chyba, że się mylę.

Pani na infolini 0-800 podała mi numer do ich wydziału bezpieczeństwa; pan
pod tym telefonem (również, jak pani) uprzejmie podał mi swoje nazwisko i
prosił o opisanie na abuse i podanie, że to dla niego. Tak więc poszło i
nadano temu numerek... Zobaczymy jak efekty.
A co do ataków; mam czasem nawet klikanascie połaczeń na sekundę z
warszawa.irc.pl i krakow.irc.pl na maskowany zewnętrzny IP, na którym na
100% nikt nie siedział na irc-u... Robal bierze losowo IP polpaka?

MeE