Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 19:10:53 MET

Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
kiedy to Yacho posłał(a) w świat wiadomość
<c1jrg5$228$1_at_atlantis.news.tpi.pl>

> Niestety tylko ty jestes w tak uprzzywilejowanej sytuacji - inni nie zawsze
> tak maja bo gdy chcieli dzierzawic od tpsa ostatnia mile ci sciagneli kase i
> zalozyli tlumiki.....
A według zapowiedzi miało być tak pięknie: kablówkowo, radiowo, portalowo i
światowo...
A skończyło się na oczekiwaniu na darmowy dostęp do abonenta.

> Kiedy zostanie uwolniona ostatnia mila w preciagu 2 lat tepsa stanie sie
> najdrozszym operatorem...
Jako członek zarządu TP taki ułożysz biznesplan?
NMSP

> niestety zawsze konkurencyjna tpsa odmawia dzierzawy linii ktore zostaly
> polozone za pieniadze podatnikow ...
> Poniewaz wydajesz sie nie rozumiec zdan pojedynczych rozwinietych zaczniemy
> od podstaw :
> Czy zdajes sobie sprawe ze mamy rok 2004 czasy PRL minely kilka ladnych lat
> temu ?
[ciach i EOT]
TP została sprzedana. Pieniążki z transakcji trafiły do budżetu.
TP jest firmą prywatną. Komuna nie wróci, TP nie zostanie znacjonalizowana.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,