Re: NETIA ADSL

Autor: mlopaci (mlopaci_at_netscape.net)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 17:17:37 MET

> Oczywiście TP działa nieuczciwie i instaluje Neo nawet jeżeli w bloku jest
> zainteresowana tylko jedna osoba.

Jakos TP nie jest zainteresowana instalacja Neostrady u mnie w domu. Mam
  od TP ISDN, ale TP twierdzi, że na linii z ISDN'em DLS'a nie można
założyć (ok, nie stać ich na rozbudowe sieci, bo portale i POL34 nie
dofinansowały rozwoju sieci abonenckiej). Do mojego domu dochodzą
również wolne pary miedziane z centrali TP, ale TP twierdzi, że nie ma
technicznej możliwości instalacji Neostrady bez wykupienia abonamentu
analogowego. Jak wykupię abonament, to problemy techniczne znikaja.