Re: NETIA ADSL

Autor: Yacho (yacho_at_100tka_NO_SPAM_.net)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 05:09:20 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości

> Wyjaśnij, gdzie widzisz nieuczciwość?
> Mam w domu dwa kabelki (TP i kablówki UPC) a za drzwiami trzeci od Netii.
Niestety tylko ty jestes w tak uprzzywilejowanej sytuacji - inni nie zawsze
tak maja bo gdy chcieli dzierzawic od tpsa ostatnia mile ci sciagneli kase i
zalozyli tlumiki.....

> Internet (stały dostęp) mam tylko i wyłącznie z końcówki Telekomunikacji.
> Za oknem ok. kilometra dalej, anteny Crowleya, po drugiej stronie ulicy w
> trzech wieżowcach sieć osiedlową którą założyła firma, która dostała od
> spółdzielni wyłączność na "dostawę internetu" na moim osiedlu.
>
> Trzy konkurencyjne kable pod drzwiami, błogosławieństwo Pani Prezes na
> osiedlówkę (której firmie nie opłaca się zakładać) a za oknem sygnał
> Crowleya.
> Internetu (niby) ci u mnie dostatek... ;-)
Gdyby tak bylo u wiekszospci polakow nie istnialby problem

> I teraz ktoś powinien się wziąść za TP?
> Od razu odciąć administracyjną decyzją Neo? Tak, by konkurencja do końca
> 2010 roku może wreszcie zdecydowała się na zaoferowanie stałego łącza?

Kiedy zostanie uwolniona ostatnia mila w preciagu 2 lat tepsa stanie sie
najdrozszym operatorem...

> Taki Compromis działa uczciwie: musi być was co najmniej dziesięciu
> chętnych w jednym bloku, byśmy was podpięli do "pół megabita na całe
> osiedle" za jedyne 80 zł/m-c od łebka.

A tak podpinaja cie na 34 mbps do drugiej polski polludniowej na cala polske
polnocna...
Widzisz analogie ?

> Przez nieuczciwość Tepsy Compromis musi od każdego aboneneta kasować po
> kilkaset złotych i kłaść kable w korytkach, access pointy kupować. Toż to
> skandal!
> Powinni kable dostać za darmo i - mając zagwarantowaną wyłączność w
> spółdzielni - tylko kasować co miesiąc abonament.
>

> Oczywiście TP działa nieuczciwie i instaluje Neo nawet jeżeli w bloku jest
> zainteresowana tylko jedna osoba.
hymmm w okresie pilotarzowym neo nawet jak bylo 20 osob to nie zakladali...

> P.s.
> Najbardziej uczciwie stawia sprawę Chello i Netia: nie, bo nie! :-)
Chello ma swoja oferte poniekad porownywalna z tpsa,,,
jesli netia bedzie miec dostep do tylu klientow co tpsa zaserwuje ci neo
conajmniej 10% taniej...
niestety zawsze konkurencyjna tpsa odmawia dzierzawy linii ktore zostaly
polozone za pieniadze podatnikow ...

Poniewaz wydajesz sie nie rozumiec zdan pojedynczych rozwinietych zaczniemy
od podstaw :
Czy zdajes sobie sprawe ze mamy rok 2004 czasy PRL minely kilka ladnych lat
temu ?

> --
>
> Janusz - Vahanara
> Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,
> a czy słońce wzejdzie, to już nie moja broszka...

o regule 4 linii na podpis widac tez nei slyszales....

--
100tka.net Admin
  -=Yacho=-