Re: NETIA ADSL

Autor: Yacho (yacho_at_100tka_NO_SPAM_.net)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 01:39:08 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości

> TP ma prawo ubić nawet do 1 b/s ruch *do TPNET* za który jej nie
zapłacono.
> Chcesz dostarczać towar do tego jedynego i największego internetowego
> hipermarketu w Polsce? Musisz się dołożyć do kosztów jego utrzymania.
> Zapłacić za druk gazetek reklamowych, wykupić miejsce na półkach, pokryć
> koszty promocji, uczestniczyć w rocznicach działalności sklepu, itd.
> Ale to dostawcom i tak się opłaca, bo do tego hipermarketu ludzie walą
> całymi rodzinami.

Zapominasz tylko o jednym - jeszcze kilka lat temu cala infrastruktura TPSA
byla infrastruktura PANSTWOWA -
UFUNDOWANA PRZEZ OBYWATELI - i teraz nastepuje paradoks - tepsa kaze placic
PANSTWOWYM operatorom
(tak to nazwjmy) za dostep do PANSTWOWEJ infrastruktury - nie mow tu tylko
jak pilnie tepsa to konserwowala i wymieniala
na nowe bo o ile jest do wymiany w kabelkach miedzianych ? - a to ze
wymienila kilka central to zgoda ale jesli odcinek na trasie (powiedzmy)

Klient miasto1---centrala1----centrala2----centrala x---- klient_miasto2?

zbudowany jest z czesci panstwowych oraz urzadzen tepsowych to jakim prawem
tepsa traktuje caly odcinek jak swoj ? :)
Gdzie tu logika ? tepsa stosuje praktyki monopolistyczne i to jest jasne - w
zalozeniu gdyby kazdy budowal takie lany jak tpsa to internet nie mialby
sensu .
Tepsa systematycznie buduje internetowe getto - w historii wiele pomyslow
gett bylo i cale szczescie niewiele przetwalo
- mam nadzieje ze i tym razem tak bedzie ;)

--
100tka.net Admin
  -=Yacho=-