Re: Internet&VAT

Autor: tommy (Tomasz.Kokowski_at_put.poznan.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:44:45 MET

2004-02-25 12:32, Adam Paluch napisał :

> po raz kolejny w artykule nie jest rozroznione 0% VAT i Zw ...

No to jeszcze raz - moze jakic but z Sejmu to przeczyta -
to co poszlo w watku "VAT na Internet" :

[...]
Dla Posla bez VAT oznacza to samo w przypadku 0% i
zwolnienia. Perfidia MF polegala na tym, ze opnia
w sprawie rozwiazan dotyczacych "bez VAT" zostala
totalnie olana i tnac glupa oczywiscie pozytywnie
opiniowalo zwolnienie miast 0% - wiadomo dlaczego.
Guzik ich obchodza firmy, ktore na sam sluch zwolnienia
dostaja wysokiej goraczki, zeby nie powiedziec
jasnej ch....y.

A teraz do przyjaciol Poslow i Senatorow :

Naiwna zaiste jest wiara w to, ze zwolnienie z VAT
oznacza obnizke ceny. Klamca jest ten, ktory wmawia
publice, ze dostawcy tylko czekaja, zeby podarowac
klientom koszt VAT-u. Koncert WOSP jest tylko raz w roku,
a faktu za siec przychodza co miesiac.

tommy