Re: NETIA ADSL

Autor: richie (urip_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:56:36 MET

On Tue, 24 Feb 2004 22:57:16 +0100, "M. Tankard" <m.tankard_at_g-zeta.pl>
wrote:

>Nieważne - państwo, które było właścicielem tepsy sprzedało ją z całym
>jej majątkiem.

No a ja się pytam: co z tego? Państwo sprzedało tepsę i wszyscy
zadowoleni? Wczoraj firma państwowa, dziś prywatna. Znaczy się:
wczoraj mieliśmy komunizm, dziś mamy kapitalizm i wolny rynek, tak?
A skoro mamy dziś wolny rynek, to "niech inni nie narzekają, bo też
mogą budować, a jak tego nie robią to ich wina".
Co za bzdura.

richie

--
Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.