Re: Polpak-T czy BDI

Autor: jarek (jarek_at_fake.address.from.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:50:59 MET

Konrado5 wrote:
> Jakie łącza są według was lepsze: Polpak-T czy BDI z Netii i dlaczego?

1) Jak bdi to tylko wersje PRO - podobno ta zwykła jest "zwykła". :)
2) Mam 3xbdi-pro i można je wysycić do pełnych 250KOct/s każde - czego o
polpaku nie można powiedzieć (tych mam 2 sztuki, max to 220KOct),
3)load-balancing kosztował niewiele, chyba niecałe 150zl od każdego
łącza więcej, jak bym mocniej negocjował to pewnie było by taniej - w
przypadku polpaka możesz zapomnieć o negocjowaniu cen,
4)W przypadku polpaka masz magiczne słowo CIR, więc w przypadku
jakichkolwiek kontaktów z BOK pamiętaj, że możesz usłyszeć "Cir
zapewniony - spadaj na /dev/tree",
5)przy polpakach miałem nie raz akcje typu "tylko u nas bonus kolejka
400ms - kup Pan lepszego cir-a"
6)kolejny bonus w polpak - dwa łącza po 2Mbps podłączone do jednego
traktu 2Mbps i hasło roku usłyszane z BOK "zapycha Pan sobie jednym
polpakiem drugiego" - 3 miesiące walki, zero zwróconej kasy bo "Cir
zapewniony" :)

Pozdrawiam Jarek