Re: TPNET - POL34

Autor: Mateusz Swatek (mateo_at_site.krakow.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 23:44:10 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
<CIACH>
> IMO TPI przekroczyła masę krytyczną i prze do przodu jak taran.
> Nie widzę żadnej firmy, która mogłaby się jej przeciwstawić.
> A na głowy rozgorączkowane oczekiwaniem na uwolnienie ostatniej mili
> proponuję zimny okład.
> Cóż z tego, że nawet dostaną dostęp do "miedzianej pary"?
> Routery, DSLAMy, modemy... To wszystko kosztuje, a ceny Neo będą wtedy
> niższe, niż dziś.
<CIACH>

powiem tak, gdybym dostal dostep do miedzi telepsa za rozsadna kwote
to bylbym w stanie zaproponowac cos a'la neo z tym ze w wiekszym zakresie
256,512,1M,2M
za rozsadna kwote

jednak teraz jak mam zaplacic 70 do 80 zl za kawalek kabla ....
to ile musialoby z abonamentu isc na lacze a ile na miedz ?
(zakladajc np 129 zl brtutto za 512k) ?

--
pozdrawiam,
Mateusz