Re: kablówka, webstar - można szybciej

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Sun 22 Feb 2004 - 20:55:30 MET

On Sun, 22 Feb 2004, rockford wrote:
> da się
> rodzajach da

> Coż za hipokryzja! Człowieku przecież jesteś administratorem w ICP w
> Poznaniu i wypowiadając powyższe stwierdzenie zachęcasz ludzi do
> kombinowania, zmieniania konfigów na modemach kablowych (oczywiście ze sie
> da) a tym samym przyczyniasz sie do wymiernych strat firmy, w której
> pracujesz. Ehhh i to jeszcze wysyłasz z firmojej skrzyniki... Zastanów sie.

W pelni sie zastanowilem zanim to wyslalem i gdybym mial ten post
powtorzyc zrobilbym/napisalbym dokladnie to samo.
To czy "cos mozna zrobic" zalezy tylko i wylacznie od zabezpieczenia
danej sieci.
W naszej wiele osob juz probowalo i wiedza jak sie to dla nich skonczylo.

Z uwagi natomiast na spora wiedze w temacie modemow kablowych
moge sobie zarowno osobiscie jak i jako pracownik firmy
pozwolic na tego typu wypowiedzi, gdyz mam 100% pewnosc (podobnie jak moj
pracodawca), ze nie narazam w ten sposob firmy na ZADNE straty,
a czesto wrecz przeciwnie (kara za nielegalne praktyki moze byc
interpretowana jako dodatkowy zysk dla firmy ;> )

Jakies dalsze pytania ?

Wojtek