Re: GPRS- mozliwosci rozwoju.

Autor: Michał Kicman (entelehia_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 12:47:57 MET

Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <venglin_at_pisz.na.niusy> napisał w
wiadomości news:86n07c2eu6.fsf_at_lagoon.freebsd.lublin.pl...
> Tzn. 50 kbit/s, czyli rezerwuja timeslot w sieci GSM? Bo GPRS bez
> rezerwacji timeslotu (czyli tak, jak u wszystkich) dziala fatalnie,
> czasy rzadko spadaja ponizej 1000 ms, a transfer CZASAMI osiaga 50
> kbit/s, ale dopiero po rozpedzeniu sie. W dodatku, jesli brakuje
> wolnych szczelin czasowych, to GPRS jest zrywany calkowicie.

Dziala to tak, ze faktycznie pingi nie spadaja ponizej 700 ms. Transfer
rozpedza sie do 50 kbit w ok 30 sek. Natomiast polaczenie jest stabilne, nic
sie nie zrywa, sprawdzalem w miescie i poza, tu jest ok. Nadaje sie do
newsow i stron www, dziala mniej wiecej jak zwykly modem.

Dzieki za odpowiedz, bardzo mnie uspokoila :)

pozdrawiam m.