Re: TPNET - POL34

Autor: Pawel Posiewala (pawel_at_jerzy.prz.rzeszow.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 15:20:27 MET

Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:
> Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
>
> Gdybyś to pisał na pl.comp.www to może kilka osób by zarechotało ze
> śmiechu.
Niektórzy będą też rechotać z wystawionego palca...
Ale to nie znaczy, że to jest jakiś argument...

> Ale strona skierowana jest do klientów nie mających raczej pojęcia o HTMLU
Co nie zmienia faktu, że brak odnośnika to nie jest błąd.

> i w tym kontekście twój komentarz jest żałosny.
Już się przejąłem *g*

Z mojej strony EOT bo rozmowa z Tobą jest absorbująca i męcząca ale
niestety pozbawiona sensu.

pozdrawiam,

--
Pawel Posiewala                  e-mail: pawel_at_jerzy.prz.rzeszow.pl
ICQ#15070433                     JID:   pposiew_at_jabber.pawel.one.pl