Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 14:31:12 MET

Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
kiedy to Pawel Posiewala posłał(a) w świat wiadomość
<slrn.pl.c3e82p.cmu.pawel_at_jerzy.prz.rzeszow.pl>

> Jak byś nie był ślepy to byś zobaczył, że grafika.

Gdybyś to pisał na pl.comp.www to może kilka osób by zarechotało ze
śmiechu.

Ale strona skierowana jest do klientów nie mających raczej pojęcia o HTMLU
i w tym kontekście twój komentarz jest żałosny.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,