Re: .edu.pl dla mas?

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 12:59:48 MET

> cwaniak (slownik jezyka polskiego)
> rz. mos IIa a. IIIb, lm. M. ~acy || -i, pot. .ktos sprytny; spryciarz,
> kretacz, kanciarz.
>
> Jak widzisz slowo cwaniak w jezyku polskim ma zabarwienie pejoratywne. To
> nie moja wina, ze uzywasz slow, ktorych znaczenia nie rozumiesz. Na
> przyszlosc zapamietaj, ze "spryciarz" jest neutralne.

A niby jakie pejoratywne skoro soi obok spryciarza :))
Ale odchodzimi mocno od tematu

> To nie jest zasada etyczna tylko szczegolny przypadek, ale co Ci za
> roznica. To, co napisales miesci sie w "niektorzy uwazaja sa lepsi niz
> inni, ale nie potrafia tego dowiesc, wiec masz obowiazek uwierzenia im na
> slowo"

Napisalem MOJA zasada, mozesz miec wlasne :) Nigdzie nie napisalem ze jak
cos powiem to TAK MA BYC
tylko jakie mam zdanie. masz wlasne to twoj wybor.

> W zwiazku z tym wolny handel tez nie miesci sie w Twoich kategoriach, a
> tym samym wolne spoleczenstwo funkcjonujace na zasadach na jakich teraz
> funkcjonuje.

Wolny hadel numerami PESEL tez sie nie miesci :) Akurat uwazam ze domeny
powinny odzwierciedlac sens serwisu a nie istniec same w sobie jako jakies
wirtaulne cudo.
To tak jakbys chcial sasiadom sprzedac numer bloku "77" bo ladny, a
sasiadom z innego osiedla nazwe ulicy.