Re: TPNET - POL34

Autor: mlopaci (mlopaci_at_netscape.net)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 10:10:31 MET

> Co do TPNETu to strategia, ktora przyjeli, ktora dotyczy wspolpracy z innymi
> operatorami w kraju, jest strategia dziwna ( jak dla mnie ), ale spojna i
> klarowna. Mam nadzieje, ze dyskusja, ktora sie tutaj toczy i ktorej echa,
> jestem przekonany, docieraja do Zarzadu TPSA , wplynie na zmiane tej
> strategii w najblizszym czasie.

Jak bym siedzial po ich stronie to moze tez bym tak dzialal. W sytuacji
slabego reguatora i majac dobrych prawnikow mozna sobie pozwolic na
bezkarne wyrżniecie konkurencji dzialaniami które na wiekszosci rynkow w
europie byłyby karane.
Trudniej TPSA bedzie po 1 maja 2004, blokowanie ruchu krajowego na
laczach miedzynarodowych (europejskich) moze byc uznane za ograniczanie
konkurencji na wspolnym rynku. Z kary nalozonej przez instytujce
europejskie trudniej bedzie sie wymigac.

> Na zakonczenie mam jeszcze jedna propozycje. Niech kazdy kto reprezentuje
> jakakolwiek firme lub jest jej pracownikiem wpisuje to w swojej wypowiedzi.
> Pozwala to na ocene poziomu obiektywizmu i bezstronnosci .

Tu sa sami swoi ;-)